Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
URZĄD MIEJSKI W BARLINKU ul. Niepodleglości 20 74-320 Barlinek | ||
Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Barlinek, wydanych decyzjach o warunkach zabudowy lub inwestycji celu publicznego, rewitalizacji. | ||
PODMIOT PROWADZĄCY: Referat Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Podstawa prawna: art. 217 §§ 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia o:
Miejsce złożenia dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta – parter Urzędu Miejskiego w Barlinku przy ul. Niepodległości 20 lub koresponden-cyjnie na adres: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości nr 20, 74-320 Barlinek. Opłaty: Opłata skarbowa pobierana jest na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. UWAGA: Zgodnie z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu z dnia 23 stycznia 2019 r., sygn. II SA/Po 723/18 – opłata skarbowa w kwocie 17 zł pobierana jest od każdego zaświadczenia urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego, nie zaś od każdego dokumentu zaświadczenia, które może zawierać w swojej treści więcej niż jedno zaświadczenie. Jako odrębne należy zatem traktować zaświadczenia dotyczące różnych materii (najczęściej materie te regulowane są różnymi ustawami), co oznacza, że potwierdzenie stanów prawnych objętych różnymi materiami będzie stanowiło WIELOKROTNOŚĆ wskazanej stawki 17 zł. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa). Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą złożenia dokumentu. Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu (parter) lub na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku Nr konta : 34 8355 0009 0000 0387 2000 0016 Tytuł wpłaty: „ Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia z mpzp, SUiKZP, decyzji o wz lub icp, rewitalizacji[1] dla dz. nr ……. w obr. …..”. Termin i sposób załatwienia: Do postępowania w sprawie wydania zaświadczenia stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administra-cyjnego. Kodeks stanowi, że sprawy należy załatwiać bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni. Podstawa prawna:
Forma załatwienia sprawy: Tryb odwoławczy: UWAGI: W myśl Kodeksu postepowania administracyjnego: Art. 261 § 1. Jeżeli strona nie wpłaciła należności tytułem opłat i kosztów postępowania, które zgodnie [1] Wybrać treść zgodną ze złożonym wnioskiem |
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |