Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZGŁASZANIA SZKÓD ROLNICZYCH POWSTAŁYCH NA SKUTEK SUSZY

 

Informujemy, że w dniu 13 lipca 2023 r. Rada Ministrów  w drodze rozporządzenia zmieniła przepisy dotyczące szacowania szkód w uprawach rolnych spowodowanych suszą. W ślad za tym, 18 lipca Wojewoda Zachodniopomorski powołał Komisję Wojewody, a Burmistrz Barlinka zwrócił się do Przewodniczącego Komisji Wojewody o powołanie Gminnej Komisji.

Zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa nadal podstawową drogą zgłoszenia strat suszowych będzie aplikacja „Zgłoś szkodę rolniczą” .

Jednocześnie, jeśli producent rolny chciałby, aby oszacowania dokonała również powołana przez wojewodę komisja, powinien wówczas do właściwej miejscowo gminy złożyć odpowiedni wniosek w terminie, który umożliwi komisji rzetelną lustrację.

 

Ww. wniosek dostępny jest do pobrania poniżej:

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 334
Podmiot udostępniający: BIP - Urząd Miejski w Barlinku
Nazwa: KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZGŁASZANIA SZKÓD ROLNICZYCH POWSTAŁYCH NA SKUTEK SUSZY
Osoba, która wytworzyła informację: Sara Stanikowska
Osoba, która udostępnia informację: Sara Stanikowska
Data wytworzenia informacji: 21.07.2023
Data udostępnienia informacji: 21.07.2023 12:04:53
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2023 12:03:54
Rejestr zmian