Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Zarządzeniem nr 120/2020 Burmistrza Barlinka z dnia 29 września 2020 r. powołany został Zespół ds. dostępności. Na czele zespołu stoi koordynator dostępności. Koordynatorem dostępności w Urzędzie Miejskim w Barlinku jest Zastępca Burmistrza Barlinka, Aneta Walkowska.

Do zadań koordynatora dostępności należy w szczególności:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Barlinku,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności podejmowanej przez Urzędu Miejski w Barlinku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

Kontakt:

Aneta Walkowska

Urząd Miejski w Barlinku
ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, pokój 13

tel.: +48 (95) 746 55 58
e-mail : wiceburmistrz@barlinek.pl

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData